Gyakori Kérdések

Mennyi idő alatt készül el a rendelésem?

A termék adatlapján feltűntetett határidőn belül készítjük el a rendelésed. Ez jellemzően 1-3 munkanapot vesz igénybe, azonban mindig igyekszünk minél gyorsabban teljesíteni vevőink kívánságát 🙂

Hogyan tudom átvenni a rendelésem?

Küldeményeinket a magyar posta szállítja házhoz.

Keresek egy terméket, de nem találtam meg a webáruházban

Egyedi kéréseket is teljesítünk. Vedd fel velünk a kapcsolatot valamelyik elérhetőségünkön keresztül!

Van lehetőség személyes átvételre?

Jelenleg csak csomagküldéssel tudunk megrendeléseket teljesíteni!

Tudom törölni a rendelésemet?

Lehetőséged van a rendelést töröltetni mindaddig, amíg az gyártásba nem kerül. Ez jellemzően a fizetést követő 1-2 órát jelenti. Kérjük mihamarabb jelezd törlési szándékod telefonon (06 20 55 234 88), vagy emailen (akta@egyedi-ajandek.hu) keresztül.

Meggondoltam magam, visszaküldhetem a terméket?

Egyedi, testreszabott rendelések esetén nincs lehetőség elállásra. Amennyiben nem személyre szabott terméket rendeltél, úgy a jogszabály szerint 14 napos elállás illeti meg. Ez esetben kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot, és jelezd elállási szándékod a 14 naptári napos elállási határidőn belül, majd juttasd vissza a csomagot a feladási címre (9091 Ravazd, Felsőtelek 11).

Utalással szeretnék fizetni, hogy tehetem meg ezt?

Az alábbi számlaszámra várjuk az utalást:

Szolga Gyula e.v.
Gránit Bank: 1210 0011 1055 2742

A közleményben kérjük tüntesse fel a rendelési számot!